back

Comunicate

05.06.2008

Campania de donare de sange «Doneaza sange. Doneaza viata!»

Bucuresti, 4 iunie 2008 – Sangele uman este o resursa nationala si trebuie sa fie oricand disponibil pentru cei Bucuresti, 4 iunie 2008 - Sangele uman este o resursa nationala si trebuie sa fie oricand disponibil pentru cei a caror sanatate sau viata depinde de el.

In perioada 4 iunie - 15 iulie, Crucea Rosie Romana impreuna cu Petrom si in colaborare cu Centrul de Transfuzie al Municipiului Bucuresti desfasoara campania de donare de sange voluntara si neremunerata „Doneaza sange. Doneaza viata!”. Campania are ca scop cresterea rezervelor de sange din centrele de transfuzii si constientizarea publicului larg asupra importantei donarii de sange voluntare si neremunerate.

Campania „Doneaza sange. Doneaza viata!” va debuta cu un exemplu de umanitate oferit de angajatii companiei Petrom. In zilele de 4 si 5 iunie, o echipa mobila de la Centrul de Transfuzie al Municipiului Bucuresti se va deplasa la sediul Petrom si va recolta sange de la angajatii care au raspuns pozitiv la criza de sange din sistemul sanitar.

Pe tot parcursul lunilor iunie si iulie, voluntarii de Cruce Rosie vor distribui pliante si vor incuraja populatia sa doneze sange la Centrul de Transfuzie Sanguina al Municipiului Bucuresti din str. Doctor Felix nr. 89, sector 1, de luni pana vineri între orele 07,30 - 14,00.

Programul de sensibilizare a populatiei pentru donarea de sange voluntara si neremunerata va fi completat cu un program de ajutorare a persoanelor vulnerabile din Bucuresti. Tichetele valorice garantate prin lege donatorilor de sange si donate de catre participantii la campania „Doneaza sange. Doneaza viata!”, vor fi oferite sub forma de alimente persoanelor in varsta si familiilor fara venituri din Bucuresti. Pachetele alimentare vor fi distribuite beneficiarilor si de angajatii Petrom, care vor experimenta ce inseamna sa fii voluntar pentru o zi al Crucii Rosii.

Programul „Doneaza sange. Doneaza viata!” face parte din proiectul „Campania Nationala de Prevenire a Dezastrelor”, initiata de Crucea Rosie Romana impreuna cu Petrom, in anul 2005. Obiectivul principal al campaniei este imbunatatirea capacitatii de reactie a comunitatii expuse riscurilor de dezastre. In cadrul acestui parteneriat mii de oameni au beneficiat de suport informational si material pentru a dezvolta o adevarata „cultura a prevenirii dezastrelor”.

Accesand site-ul www.preveniredezastre.ro sau www.crucearosie.ro puteti afla mai multe detalii despre aceasta campanie.
Conturi deschise la BRD - Piata Romana: RO44BRDE410SV20462054100 LEI RO36BRDE410SV24659404100 EUR RO85BRDE410SV18987804100 USD