back

Comunicate

17.10.2014

Johnson & Johnson susţine Societatea Naţională de Cruce Roşie din România în proiectul „Mese calde pentru copii defavorizaţi”

Bucureşti, 20 octombrie 2014 - Preocupată permanent de dezvoltarea sănătoasă a copiilor, compania Johnson & Johnson susţine Crucea Roşie Româna în proiectul „Mese calde pentru copii defavorizaţi"

 

Bucureşti, 20 octombrie 2014 - Preocupată permanent de dezvoltarea sănătoasă a copiilor, compania Johnson & Johnson susţine Crucea Roşie Româna în proiectul „Mese calde pentru copii defavorizaţi", oferind mii de mese calde copiilor care într-adevar au nevoie. Prin această acţiune, peste 60 de copii cu vârste cuprinse între 6 şi 15 ani, proveniţi din familii defavorizate din Alexandria vor beneficia de mese calde în perioada 20 octombrie - 19 decembrie 2014.

Judeţul Teleorman face parte din regiunea sudică, una dintre cele mai sărace zone din România. Scopul acestui proiect este de a veni în sprijinul unor copii proveniţi din familii nevoiaşe din Alexandria, care nu îşi pot asigura necesarul de hrană zilnică, oferind astfel o masă caldă, timp de 5 zile pe săptămână, pe o perioada de 2 luni.

Crucea Roşie Română şi susţinătorul acestui proiect, Johnson's baby®, vă invită să vă alăturaţi iniţiativei, oferind o donaţie de 2 euro la numărul de SMS 8863 (valabil în orice reţea). Oricine doreşte să ajute copiii defavorizaţi, se poate implica în cadrul campaniei „Mese calde pentru copii defavorizaţi" printr-o simplă donaţie la numarul de SMS mai sus menţionat.

„<Mese calde pentru copii defavorizaţi> este promisiunea Johnson's® baby pentru 2014. Ne dorim ca, prin intermediul acestei campanii, să aducem un sprijin fundamental la îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a copiilor din familii defavorizate. Ȋn acelaşi timp, vrem să oferim publicului un cadru inspiraţional care să îi ofere posibilitatea implicării active prin strângerea de fonduri şi, astfel, să contribuim la ajutorarea a cât mai multor copii defavorizaţi din România", a declarat Bogdan Berdea, Business Development Manager Mass - Johnson & Johnson Consumer România.

„Societatea Naţională de Cruce Roşie din România vine, încă o dată, în sprijinul familiilor defavorizate şi salută iniţiativa Johnson & Johnson. Suntem încrezători că românii vor da dovadă de solidaritate faţă de semenii lor aflaţi în dificultate şi le lansam pe aceasta cale invitatia de a susţine acest proiect, prin oferirea de donaţii", a declarat Mihaela Geoană, Preşedinte al Societăţii Naţionale de Cruce Roşie din România.

Proiectul „Mese calde pentru copii defavorizaţi" este o acţiune la nivel european ce se desfăşoară în şase ţări din regiune: România, Croaţia, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, beneficiind de sustinerea companiei Johnson & Johnson şi implementat de Societăţile Naţionale de Cruce Roşie din ţările enumerate anterior.

52,2% dintre copiii români prezintă risc de sărăcie și excluziune socială, față de media europeană care este de 28%, conform unui studiu realizat de UNICEF în 2012. Copiii din România suferă de foame sau din lipsa satisfacerii altor nevoi esenţiale existenţei. Sărăcia acută şi lipsa posibilităţilor de a-şi asigura strictul necesar zilnic îi determină pe părinţii din familiie sărace să îşi priveze copiii de hrana atât de necesară şi esenţială în dezvoltarea unui copil.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi www.crucearosie.ro sau:
Daiana Andreianu
Manager Proiecte sociale - Crucea Roşie Română
Tel: 021 317 60 06
Email: daiana.andreianu@crucearosie.ro

Livia Voicu
Senior Media Associate - Golin
Tel: 0740.259.924
Email: lvoicu@golin.com

Despre Johnson & Johnson
Johnson & Johnson este producătorul cel mai complet şi cu cea mai amplă extindere geografică din lume la nivel de produse de îngrijire, precum şi la nivel de furnizare de servicii conexe pe piaţa de consum, a produselor farmaceutice şi a aparaturii medicale şi de diagnoză. Cele peste 200 de filiale Johnson & Johnson din 57 de ţări au un număr de aproximativ 122.000 de angajaţi. De la înfiinţarea sa în anul 1886, compania Johnson & Johnson este recunoscută pentru grija şi încrederea manifestate, dezvoltând constant relaţia dintre părinte şi copil. Obiectivul fundamental al companiei Johnson & Johnson este acela de a oferi produse şi servicii inovatoare şi sigure, de înaltă calitate, pentru a ajuta la tratarea şi vindecarea bolilor şi pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii.

Printre brandurile aflate în portofoliul Johnson & Johnson se mai numără: Le Petit Marseillais, Neutrogena, Listerine, Compeed, o.b., Carefree şi Clean & Clear.

Despre Societatea Naţională de Cruce Roşie din România
Societatea Naţională de Cruce Roşie din România este o organizaţie umanitară membră a Mişcării Internaţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie, auxiliara autorităţii publice şi abilitată prin lege să asigure asistenţă umanitară în caz de dezastre şi să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile.

Prin programele si activitatile sale in beneficiul societatii, contribuie la prevenirea si alinarea suferintei sub toate formele, protejeaza sanatatea si viata, promoveaza respectul fata de demnitatea umana, fara nicio discriminare bazata pe nationalitate, rasa, sex, religie, varsta, apartenenta sociala sau politica.

Principiile fundamentale ale Miscarii Internationale de Cruce Rosie si Semiluna Rosie sunt: Umanitate, Impartialitate, Neutralitate, Independenta, Voluntariat, Unitate, Universalitate.

Conturi deschise la BRD - Piata Romana: RO44BRDE410SV20462054100 LEI RO36BRDE410SV24659404100 EUR RO85BRDE410SV18987804100 USD