back

Comunicate

04.05.2016

Crucea Roşie Romană si Telekom Romania au donat alimente şi haine familiilor nevoiaşe din Vaslui şi Vrancea

Crucea Rosie Romană în parteneriat cu Telekom Romania au organizat în perioada 28 martie - 18 aprilie o campanie de colectare de alimente şi haine pentru familiile nevoiaşe din judetele Vaslui şi Vrancea. Donatiile au fost distribuite înaintea sărbătorii de Paşti, pe 26 aprilie în judetul Vaslui, respectiv pe 27 aprilie în judetul Vrancea, către 100 de familii şi 40 de persoane varstnice, cu sprijinul voluntarilor Telekom Romania şi ai filialelor de Cruce Rosie.

Campania de colectare s-a adresat angajatilor Telekom Romania, fiind amenajate puncte de colectare în 9 sedii din Bucuresti ale companiei. În total, au fost colectate peste 1600 kg de alimente greu perisabile (alimente de bază, conserve, paste făinoase, dulciuri, produse instant, apă, etc.) şi zeci de pungi cu haine şi jucării, care au fost donate beneficiarilor din județele Vaslui si Vrancea.

„În contextul în care 53% dintre locuitorii din Sud-Estul tării sunt expuşi riscului de sărăcie, ne-am dorit să aducem bucuria Sărbătorilor de Pasti pentru cateva familii din două judete afectate de acest fenomen. Ne-am unit fortele, resursele şi mai ales inimile, iar rezultatele nu s-au măsurat doar în kilograme de alimente colectate, ci si în zambete şi sperante dăruite. Ne bucurăm că această inițiativă a fost foarte bine primită în randul colegilor nostri, care au sprijinit într-un număr mare această acțiune, astfel că am reusit să colectăm o cantitate semnificativă de alimente si multe haine pe care le-am dăruit, împreună cu voluntari ai Crucii Rosii, beneficiarilor din Vrancea si Vaslui. Multumim tuturor celor care s-au implicat în această campanie şi care au dovedit încă o dată că atunci cand suntem solidari suntem cu adevărat puternici", a declarat Ruxandra Vodă, Director de Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

"Intr-o societate responsabilă, orice persoană, printr-un gest simplu, poate să acorde un ajutor celor dezavantajați, care nu isi pot procura singuri hrana. Mulțumim Telekom Romania pentru ca ni s-a alăturat în acest demers", a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romană.

***
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atat pentru clientii persoane fizice, cat şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania si-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații si IT&C pentru companiile din Romania. Telekom Romania este prezentă pe piața romanească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania. Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe si peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări si are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Conturi deschise la BRD - Piata Romana: RO44BRDE410SV20462054100 LEI RO36BRDE410SV24659404100 EUR RO85BRDE410SV18987804100 USD