back

Comunicate

28.12.2016

Crucea Rosie Romana si AUCHAN sprijina cu alimente si produse de igiena peste 2700 de persoane nevoiase din 10 judete

Crucea Rosie Romana, impreuna cu AUCHAN Romania, sprijina cu alimente de baza si produse de igiena peste 2700 de persoane nevoiase din 10 judete ale tarii. Cu ocazia sarbatorilor de iarna, peste 2.700 de persoane nevoiase din judetele Arges, Bihor, Brasov, Dolj, Hunedoara, Iasi, Prahova, Satu Mare, Sibiu, si Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti primesc, anul acesta, pachete cu alimente si pachete cu produse de igiena. Beneficiarii au fost identificati si inclusi in proiect pe baza evaluarilor efectuate de catre filialele de Cruce Rosie, precum si de catre DGASPC-urile de sector sau din judete.


Actiunea face parte din proiectul „Mobilizatron", desfasurat de Auchan Romania:
„Campania Mobilizatron s-a nascut din dorinta noastra de a sarbatori 10 ani de prezenta Auchan in Romania printr-o investitie sustinuta in localitatile in care ne desfasuram activitatea, in calitate de companie responsabila, asa cum am facut-o pe tot parcursul existentei noastre. Obiectivul nostru este de a genera valoare pentru clientii si partenerii nostri, dar si pentru comunitatile din Romania. Prin urmare, chiar clientii nostri au selectat cauzele in care am investit. Conform votului public, jumatate din investitia totala de 200.000 de euro a fost directionata spre Crucea Rosie Romana, pentru ajutorarea cu alimente de baza a familiilor si persoanelor nevoiase din tara in preajma sarbatorilor de iarna. Echipa Auchan a imbratisat aceasta cauza mai departe de oferirea de finantare - colegii mei, angajatii Auchan Romania, sunt implicati direct in oferirea pachetelor care vor aduce bucurie in vietile a peste 2700 de romani" - a declarat Ionut Ardeleanu, CEO-ul Auchan Romania.

„Multumim Auchan Romania pentru ca s-a alaturat Crucii Rosii Romane in lupta impotriva foamei. Pentru miile de familii din Romania aflate in pragul saraciei, acest ajutor este foarte important si poate asigura chiar necesarul de hrana al unei familii timp de o luna", a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Societatii Nationale de Cruce Rosie din Romania.

Dupa ce timp de 10 ani Auchan a facut Diferenta cu Plus, oferind in fiecare zi clientilor sai o gama larga de produse cu preturi mici, compania a invitat consumatorii sa contribuie prin voturile lor la a face Diferenta cu Plus pentru orasul in care traiesc. Campania "Mobilizatron" a mobilizat aproape 600.000 de clienti Auchan din cele 18 orase in care retailerul are deschise 33 de magazine. Acestia au votat una dintre cele 3 cauze pentru dezvoltarea comunitatilor locale: educatie (crearea de spatii educationale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii si varstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau impadurire).

Proiectele care au acumulat cele mai multe voturi sunt sustinute financiar de catre Auchan si implementate cu sprijinul organizatiilor non-guvernamentale partenere, pentru a contribui la dezvoltarea comunitatilor in care vor deveni realitate.

Conturi deschise la BRD - Piata Romana: RO44BRDE410SV20462054100 LEI RO36BRDE410SV24659404100 EUR RO85BRDE410SV18987804100 USD